Скачать шаблоны для cms Joomla 3 бесплатно.
Зелёные шаблоны джумла.

Сучасний розвиток дошкільної освіти вимагає пошуків нових підходів до формування становлення особистості дитини. Ця проблема зумовлена вимогою суспільства, яке потребує особистостей з новим світорозумінням, власним життєвим проектом та впевненим прийняттям історичного виклику. Саме дошкільна ланка займає найважливіше місце у формуванні та становленні дитини як суб’єкта життєтворчості.

26 вересня 2019 року на факультеті дошкільної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка був проведений науково-методичний семінар «Формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти».

         До роботи семінару були запрошені педагогічні працівники закладів дошкільної освіти міста Глухова, викладачі університету та студенти факультету дошкільної освіти.

         Розпочала роботу науково-методичного семінару декан факультету дошкільної освіти, кандидат педагогічних наук Куліш Інна Дмитрівна, яка наголосила, що проблема формування життєвої компетентності у дітей дошкільного віку є актуальним завданням дошкільної освіти на сьогодні, атому педагог повинен забезпечити системний, цілісний підхід до організації життєдіяльності дошкільника для успішного розв’язання життєвих завдань.

         Координувала роботу семінару завідувач кафедри теорії і методики дошкільної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Ірина Вікторівна Корякіна.

         Змістовними та аргументованими були виступи:

- «Психолого-педагогічні умови формування життєвої компетентності у дітей дошкільного віку» (Тітаренко С.А., канд. пед. наук, доц. кафедри дошкільної педагогіки і психології);

- «Інтеграція змісту дисципліни «Виразне читання і культура мови» і «Дитяча література» в процесі підготовки майбутніх вихователів до формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку» (Данильченко І. Г., канд. пед. наук, ст. викладач. кафедри дошкільної педагогіки і психології);

- «Проблеми дитячого білінгвізму в процесі навчання дошкільників англійської мови» (Любива В. В., канд. пед. наук, ст. викладач. кафедри дошкільної педагогіки і психології);

- «Базові навички художньо-мовленнєвої діяльності у життєвій компетентності дошкільника» (Гордій Н. М., канд. пед. наук, доц. кафедри теорії і методики дошкільної освіти);

- «Формування у дітей свідомого ставлення до здоров’я як складова життєвої компетентності» (Шовкопляс О. М., канд. пед. наук, доц. кафедри теорії і методики дошкільної освіти);

- «Підготовка майбутніх вихователів ЗДО до формування життєвої компетентності дітей на засадах технологічного підходу» (Дмитренко А. П., аспірантка Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка);

- «Підготовка майбутніх вихователів до розкриття дитячого творчого потенціалу як складова формування життєвої компетентності дітей» (Труш І. А., аспірантка Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка).

Методист відділу освіти Глухівської міської ради Віталія Олегівна Самощенко поділилася досвідом формування життєвої компетентності дошкільнят на прикладі роботи закладів дошкільної освіти м. Глухова («Фіалка», «Світлячок», «Чебурашка», «Ромашка»). Нею були представлені відеоматеріали з різних напрямів роботи ЗДО, що викликало жваве обговорення аудиторії.

26.09.19

26.09.19.1

Уникальная программа снижения веса от Фаберлик.
Новинки косметики фаберлик на faberllena.ru